שרונה גולדשטיין
שרונה, שלחי לי לכאן קצת מלל עלייך, משהו ממש בקצרה שיהיה כאן בצד ימין. לורם איפסום דולור די סה אמטי לוקום לורם איפסום דולור די סה אמטי לוקום לורם איפסום דולור די סה אמטי לוקום.
- 24/12/2018
- 15:07
שיתופי פעולה עסקיים
שיתופי פעולה מוצלחים יגדילו את רווחיות העסק שלכם וירחיבו את קהל הלקוחות שלכם.
כשאנחנו מדברים על שיתופי פעולה, אנו מתכוונים למעגל חברתי של בעלי עסקים, קולגות ו/או מתחרים שחולקים את תחומי העיסוק שלכם,
או שיש להם נגיעה לעולם שלכם ואשר יחד תוכלו לגדול ולהתרחב (להגדיל את החשיפה, להרחיב ולרענן את רשימות התפוצה שלכם, לבסס את מעמד האוטוריטה שלכם.)
שיתופי פעולה הם דרך מהנה, מספקת ומעל הכל – יעילה, להשיג בדיוק את המטרות האלה!
בדרך ל-win win situation
כשאנחנו ניגשים ליצור שיתוף פעולה חדש, הנחת היסוד שלנו צריכה להיות שיש לנו מה להציע לאדם השני על מנת למנף את העסק שלו.
על אותו משקל – השותף שלנו יפעל בכדי למנף את העסק שלנו.
העיקרון המנחה שלנו הוא יד-לוחצת-יד וכל השותפים יחד יוכלו לשתף קהלים ולהגיע ליותר ויותר לקוחות פוטנציאליים.
אז כאמור, שיתופי פעולה יכולים להתקיים סביב מטרה משותפת, שמייצרת מצב שלwin-win.
שיתוף הפעולה יכול להתבצע בשיטה של חשיפה תמורת עמלות (מתאים במיוחד לבעלי עסקים אשר מנסים לשווק מוצר מסוים)
כלומר – “השותפים שלי ימכרו את המוצר שלי ובתמורה יקבלו עמלות שאני אשלם להם”
ובנוסף בשיטה של חשיפה תמורת חשיפה –
בשיתוף פעולה מסוג זה אנחנו בעצם נבקש מהשותף לפנות אל הקהל שלנו ולהיחשף בפניו, בתמורה אנחנו נזכה לדבר עם הקהל שלו ולהיחשף בפני שלל לקוחות פוטנציאליים חדשים, אשר יתכן שיקבלו ממני את הפתרון שהם למעשה מבקשים למצוא.
לפני שניצור שיתופי פעולה,
נצטרך קודם כל להגדיר מהי המטרה שלנו, מה אנחנו יכולים להציע לשותפים שלנו ומהן דרכי הפעולה.
אנחנו מציעים לכם את מאגר שיתופי הפעולה הענק שלנו – יותר מ- 1,800 שותפים עסקיים פעילים, במגוון רחב של תחומים, אשר מיום ליום מגדילים את החשיפה שלהם, צוברים לקוחות חדשים וחוברים לעוד שותפים.
אנחנו יכולים לעזור לכם
אנחנו כאן כדי למצוא את השותפים המתאימים לכם.
בהמשך, נפעל יחד איתכם לקידום הרעיון שלכם. אנו נהיה שם על מנת למקד אתכם ולבחור את הדרך היעילה ביותר עבורכם לזכות בחשיפה ולהפיק את המקסימום מכל שיתוף פעולה.
זיכרו כי ככל שתפנו ליצור יותר שיתופי פעולה, כך תזכו ליותר חשיפה ותגיעו להרבה יותר קהלים המחפשים בדיוק את המוצר שאתם משווקים או זקוקים בדיוק לשירות שאתם מספקים!
אהבתם את המאמר? זה הזמן לשתף!