היא צריכה להיות פשוטה ומושכת, על מנת לפנות לקהל כמה שיותר רחב ולייצר תנועה מרובה למוצר או השירות שלכם.
העקרונות המנחים אותנו בכתיבה שיווקית אפקטיבית, נכונה ואיכותית הם דיוק ותמצות
(כתיבה עניינית ומכוונת מטרה שלא מרחיבה יותר מדי וכך מייצרת עניין וטעם)
וכמובן הנעה לפעולה (נרצה שהתוכן יעניין את הקורא עד לכדי השארת פרטים ו/או רכישת מוצר וכד’).
שימוש בכתיבה שיווקית מתאים לכל פלטפורמה שבה העסק שלכם משתמש – עמודי נחיתה, אתר אינטרנט, קמפיין אונליין, פרסום ברשתות החברתיות ועוד,
האפשרויות היום הן כמעט אינסופיות, אך החכמה היא לזהות מה מתאים לכם, למוצר שלכם ולקהל היעד שלכם ולכוון לשם