שרונה גולדשטיין
שרונה, שלחי לי לכאן קצת מלל עלייך, משהו ממש בקצרה שיהיה כאן בצד ימין. לורם איפסום דולור די סה אמטי לוקום לורם איפסום דולור די סה אמטי לוקום לורם איפסום דולור די סה אמטי לוקום.
- 04/10/2018
- 16:48
הרשתות החברתיות המובילות בישראל ובעולם
הרשתות החברתיות
זה לא סוד שלרשתות החברתיות יש כח שיווקי עצום.
מיליארדי משתמשים ברחבי העולם כולו, מקושרים בזמן אמת ונחשפים בכל רגע לשלל פרסומות, מוצרים, שירותים, המלצות ושיתופים.
היום, כל גולש רשת הוא בעל דעות שהוא מעביר הלאה לחבריו, שמעבירים את המסרים לחבריהם וכן הלאה
וכך – מספיקה ביקורת אמינה וחיובית אחת שתספק הוכחה חברתית למדינה שלמה.
כוחן של הרשתות החברתיות רק הולך וגדל והן עצמן משתנות כל הזמן, מציעות שיפורים וחלקן אף מבצעות התאמות מיוחדות לבעלי עסקים ולמשווקים.
פרסום ושיווק ברשתות החברתיות
פרסום ושיווק ברשתות חברתיות יתבצע במטרה לנתב את תנועת הגולשים אל אתר המוצר/שירות שלכם או אל דף נחיתה למשל אשר בהם תהיה קריאה לפעולה
(השארת פרטים=לידים, רכישה של מוצר וכד’)
וכמו כן כמובן שהפרסום יהפוך אתכם לנגישים יותר במנועי החיפוש.
קיימות הפלטפורמות המוכרות כמו פייסבוק, או טוויטר למשל,
שמטרתה העיקרית היא לחבר בין אנשים ולהעביר מסרים מיידיים
וקיימות פלטפורמות נוספות כמו לינקדאין – רשת חברתית שמתאימה במיוחד לבעלי עסקים למטרות שיווק.
בנוסף, האפשרות לקבל חשיפה דרך בלוגים (ישראבלוג, סלונה וכד’) היא חיה ובועטת מתמיד.
לכל סוג של רשת חברתית יש יתרונות מבחינת פרסום ושיווק אינטרנטי, מעצם העובדה שמיליוני גולשים משתמשים בהן ומעבירים באמצעותן מידע וביקורת מדי יום!
אז הנה כמה דוגמאות רלוונטיות
- פייסבוק – הרשת החברתית המקוונת הגדולה ביותר בעולם, מחזיקה במעל למיליארד פרופילי משתמשים ופעילה ביותר מ-70 שפות.
- גוגל פלוס – אחת הרשתות החברתיות שהושקו ע”י גוגל. מאפשרת ליצור פרופיל ולהרחיב מעגלים חברתיים, לשתף סרטונים, תמונות והודעות.
מחזיקה ביותר מ-250 מיליון משתמשים. - פינטרסט – רשת חברתית שהיא בעצם לוח תמונות המחברות בין אנשים באמצעות מכנה משותף. כל פריט מדיה שעולה (תמונה, סרטון, דיונים וכו’) יכול להיות חלק מלוח שמהווה נושא מסוים. האתר מאפשר גם פרסום ממומן.
- טוויטר – רשת חברתית מקוונת המאפשרת לכתוב, לשלוח ולקרוא מסרים קצרים ולהעלות סרטונים קצרים. פרסומים כתובים הם באורך של לא יותר מ-140 תווים וסרטונים הם באורך של לא יותר מ-140 שניות.
משתמשי טוויטר יכולים להשתמש ברשת בכל אופן שירצו,
בין אם לחלוק עניינים אישיים, נושאי עניין ספציפיים או למשל- משתמשים עסקיים שנעזרים בטוויטר לכתיבה וקישור לתוכן שיווקי או הנחיות מקצועיות.
הרשתות הנ”ל הן רק חלק ממגוון האפשרויות הקיימות היום ברחבי האינטרנט, אך הן ללא ספק הבולטות והמשפיעות ביותר.
אנו מציעים לכם פרסום, שיווק והפצה של המוצר או השירות שאתם מספקים – בכל רשת חברתית אותה אתם מעדיפים.
נתכנן בשיתוף פעולה מלא את הקמפיין שייתן דחיפה לעסק שלכם בזירה האינטרנטית. אנו מציעים לכם קידום ממוקד המספק תוצאות מהירות ואיכותיות שיותאמו עבורכם
וכמובן – אפשרי ורצוי לשווק ולפרסם ביותר מרשת חברתית אחת
אהבתם את המאמר? זה הזמן לשתף!